luni, 25 ianuarie 2010

Colectiile mele

Cred ca trebuie sa spun cateva cuvinte despre colectiile mele.
Am colectionat fel de fel din " cele mai vechi timpuri", adica de cand eram copil.Am inceput cu capace de bere turtite si cu fetele cutiilor de chibrituri , asa cum ii statea bine unui"flacau" de 8-10 ani.
Dupa ce am trecut de 10 ani am evoluat rapid:pachete de tigari , servetele si timbre si timida o colectie de monede si bancnote.
Am fost foarte dedicat colectiilor pana pe la 14-16 ani.Apoi am descoperit fetele!Alta colectie!
Colectia de pachete de tigari a disparut din peisaj.Nici acum nu stiu la cine a ajuns!Am venit intr-o vacanta si nu am mai gasit-o...ai mei au dat-o nu stiu cui.Ce rau mi-a parut!Chiar pusesem suflet in ea!
Colectiile de timbre si cea de servetele sunt neatinse din anii '80.Cine s-a mai ocupat de ele?
Acum ma ocup de colectiile mele de monede si de bancnote. In urand voi posta si pozele sa va delectati !

2 comentarii:

  1. Astept poze cu piese din colectia dumneavoastra! Si daca doriti sa colaboram sau sa discutam ma gasiti pe idul de mess: alexklark_ro

    http://klarkblog.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti interesat de schimburi de bancnote ? Sau poate doresti sa vinzi oarece dubluri ?
    Ludo !
    ludolore@gmail.com

    RăspundețiȘtergere